کارخانه تولید آسانسور و پله‌برقی​

شرکت آلمانی SIEMENS با تولید سیستم‌های Automation and drive، که هسته اصلی آسانسور هستند، انواع آسانسورهای با موتورخانه و بدون موتورخانه مسافربر و پانوراما را با تنوع بالا برای ساختمانهایی با کاربری‌های متفاوت به همراه تولید پله‌برقی و پیاده‌رو اتوماتیک در کارخانه‌ای معظم و پیشرفته‌ که کاملا مجهز به ماشین‌آلات زیمنس است تولید می‌کند.
شرکت آسانسور XIDE که یکی از شرکت‌های بسیار با تجربه در زمینه تولید آسانسور در کشور چین بوده است، شریک استراتژیک شرکت ”SIEMENS ” در حوزه Automation and Drives و تولید آسانسور و پله‌برقی است.


مشخصات کارخانه:

این کارخانه در مساحتی بالغ بر 105 هزار متر مربع تاسیس شده است. فضای اداری و تحقیق و توسعه این کارخانه 6500 مترمربع است و برج تست با سرعت 10 متر بر ثانیه در محوطه کارخانه درحال فعالیت است. ظرفیت تولید این کارخانه معظم فقط در لاین آسانسورسالانه 28 هزار یونیت است. این شرکت دارای سیستم قرنطینه و کنترل کیفیت مضاعف در کارخانه است.


استانداردها و گواهی‌نامه‌ها:

این کارخانه دارای گواهینامه‎های کلاسA برای تولید و گواهینامه‎ کلاسA برای نصب و نگهداری، گواهی مدیریت سیستم کنترل کیفیتISO 9001:2008 ، گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیست ISO14001: 2004، گواهی‌نامه سیستم و مدیریت بهداشت شغلی GB/T28001-2001 و… است. این شرکت تاکنون موفق به ثبت 20 پتنت اختصاصی شده است و در این خصوص توانسته است گواهی‌نامه محیط زیست دولت چین دررابطه با مهندسی ساختمان را دریافت کند.
شرکت ”SIEMENS Automation and Drives Group” به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین شرکتهای تولیدکننده تمامی مدلهای آسانسور، پله‌برقی و راه‌روهای متحرک است که در سیستم‌های کنترلی خود به‌صورت گسترده از آخرین و به‌روزترین تکنولوژیهای زیمنس که دردنیا شناخته‌شده است، منطق و سیستم Automation and Drive که کاملا با سیستم‌های آسانسورهای زیمنس یکپارچه شده استفاده می‌کند.
این کارخانه که در حاشیه شهر زیبای ساحلی لیانیونگانگ (Lianyungang) واقع در استان جیانگ‌سو بنا شده است، به‌عنوان یک کارخانه متخصص درحوزه تولید آسانسور آلمانی، متعهد شده است محصولات خود از جمله، آسانسورهای نفربر، آسانسورهای اداری، آسانسورهای تجاری، آسانسورهای بیمارستانی، آسانسورهای باربر و خودروبر، آسانسورهایی با کاربرد در فضاهای بسیار پرتردد و یا امنیتی، ویلا لیفت و آسانسورهای پاناروما و پله‌‍برقی و پیاده‌روها و دیگر محصولات بالابر خود را با استفاده از سیستم R&D قوی، طراحی به‌روز و تولید با کیفیت به بهترین شکل ممکن به بازار هدف ارایه دهد.
همچنین ارایه سرویس نصب و نگهداری و خدمات مهندسی پس از فروش، به‌عنوان بخش با اهمیتی از کسب وکار این شرکت برای ما مورد توجه فراوان است.


زیمنس درصدر صنعت آسانسور جهان

شرکت زیمنس در صنعت آسانسور 20 اختراع ثبت شده دارد. کیفیت بالای قطعات الکتریکال، موتور درب‌ها، پی‌ال سی و هسته اصلی الکتریکال آسانسورهای زیمنس به همراه پتنت‌های ثبت شده به نام زیمنس در دنیا باعث شده است که حتی سایر برندهای برتر و صاحب نام در صنعت آسانسور در سراسر دنیا نیز از قطعات زیمنس در محصولات خود استفاده می‌کنند و این نکته را به‌عنوان یک ویژگی در محصولات خود عنوان می‌کنند.